Profile 【Self-introduction in English】英語圏用







モッピー!お金がたまるポイントサイト

If this English is wrong please tell me!

翻訳で訳した場合の日本語も載せていますw

My name:Kumi

age:32

Profession:housewife

hobby:Camera

 

I have a mental disorder called Schizophrenia. I am now under treatment.

私は統合失調症と呼ばれる病気です。私は今それを治療しています。

 

I like taking photos with my camera as a hobby.

私は趣味としてカメラマンをやっています。

 

I am taking various pictures but I would like to take a picture of people's natural expressions.

私は様々な写真を撮っていますが、人々の自然な表現を撮りたいと思います。

 

When I see people who look attractive in the city, I ask for permission to take their picture.

私は街で見た魅力的な人に私が写真を撮ることができるかどうかを尋ねています。

 

A lot of people gave me permissions to take photos.

たくさんの人が、写真を撮る許可を私に与えました。

 

I can not communicate in English but I can understand through photos.

私は英語を話せないのでコミュニケーションできませんが、写真からあなたとつながることができます。

 

Please tell me when this is not good.

これが悪い時は教えてください。

 

Here are photos of people abroad I took until now.

これまでに撮影した海外人の写真があります。

↓ ↓ ↓